Sök
  • Stiftelsen nattvandring.nu

FILMEN VANN SILVER

i Swedish Content Awards

E.ON ville berätta om Nattvandring som de stiftade tillsammans med Skandia 2008 och valde att göra detta i form av en film, främst anpassad för sociala medier. Filmen skulle kännas modern och sticka ut från bruset och därför anlitades Make Your Mark, en contentbyrå som är duktiga på att berätta historier och paketera på ett tilltalande sätt.

Filmen skulle också kännas äkta och personlig och därför valdes nattvandraren Susanne i Bjuv ut för att porträtteras. Hennes äkthet och vilja att dela sin starka historia bidrog tydligt till filmens resultat.

Filmen vann silver i årets Swedish Content Awards som belönar de bästa produktionerna inom content marketing, en tävling som funnits i 20 år och som syftar till att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som har gett önskad effekt. Swedish Content Awards arrangeras av branschorganisationen Swedish Content Agencies och alla tävlingsbidrag bedöms av en namnkunnig jury.


4 visningar
  • Facebook
  • Twitter

©2020 av Stiftelsen nattvandring.nu.